آخرین مقالات
قیمت کرکره برقی ضد سرقت-کهن درب

قیمت کرکره برقی ضد سرقت در مقایسه با میزان ایمنی بسیار بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. کرکره های برقی یکی از بهترین تولیدات بشر است که تردد را برای افراد راحت تر و سریع تر کرده است. کیفیت این کرکره ها بسیار بالا بوده و با استفاده از آن می توانید ایمنی ساختمان خود را تضمین کنید. ابعاد، ساختار، جنس، کیفیت، نوع تیغه، نوع موتور و … از جمله مواردی است که بر روی قیمت کرکره برقی ضد سرقت تاثیر می گذارد.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

پیش از این که به صورت مستقیم در خصوص قیمت کرکره برقی ضد سرقت و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آن صحبت کنیم بهتر است که بدانید کرکره برقی ضد سرقت چیست و چه کاری انجام می دهد؟ کرکره ها معمولا محصولی است که از ساختمان شما در برابر نفوذ دزد و سارق جلوگیری می کند. با روی کار آمدن این کرکره ها میزان آمار جرم و جنایت کاهش یافته و امکان ورود سارقین به داخل ساختمان از بین رفته است. جهت اطلاع از قیمت کرکره برقی ضد سرقت با کهن درب تماس بگیرید تا لیست قیمت را در اختیار شما قرار دهند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی ضد سرقت

عوامل و فاکتورهای متعددی بر روی قیمت کرکره برقی ضد سرقت تاثیر می گذارد که در زیر به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:
قیمت کرکره برقی ضد سرقت-کهن درب

کارکرد آرام و بی صدا

برخی از درب های ضد سرقت در هنگام باز و بسته شدن سر و صدای بسیاری را از خود تولید می کنند. ولی کرکره برقی ضد سرقت کاملا بی صدا عمل کرده و رفاه و آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به همین منظور با پرداخت قیمت کرکره برقی ضد سرقت هیچ گونه صدایی را در ساختمان نخواهید داشت.

نصب کرکره برقی

بسیاری از افراد در هنگام ذکر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت کرکره برقی ضد سرقت نصب آن را نادیده می گیرند. در صورتی که نصب کرکره های برقی پیچیده بوده و نیاز به مهارت و ابزارآلات دارد. بنابراین شما باید در کنار پرداخت قیمت کرکره برقی ضد سرقت باید هزینه ای را نیز بابت نصب آن پرداخت کنید. در صورتی که شما محصول مورد نیاز خود را از کهن درب خریداری کنید نه تنها قیمت کرکره برقی ضد سرقت برای شما ارزان تر محاسبه می شود، بلکه هزینه نصب پایین تری نیز برای شما برآورد خواهد شد.

شستشوی راحت

جنس برخی از کرکره های برقی به گونه ای است که در برابر مواد شوینده و رطوبت مقاومتی ندارد و آسیب می بیند. خرید این کرکره ها باعث وارد شده ضرر مالی به شما می شود. بنابراین قیمت کرکره برقی ضد سرقت پرداختی شما باعث می شود که درب کرکره ای قابل شستشو و مقاوم در برابر طوبت و مواد شوینده دریافت کنید.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت-کهن درب

ظاهر کرکره برقی

ظاهر و نمای کرکره برقی ضد سرقت اهمیت فوق العاده بالایی دارد. یکی از ملاک های اصلی خریداران پس از ایمنی، ظاهر و جلوه این درب ها می باشد. کرکره های برقی شیشه ای یکی از زیباترین و در عین حال مقاوم ترین و ایمن ترین کرکره های برقی موجود در بازار است که می تواند جلوه بسیار خاص و ویژه ای را به ساختمان شما ببخشد. به همین منظور قیمت کرکره برقی ضد سرقت نمی تواند مانع از خرید این محصول شود. معمولا کرکره برقی ضد سرقت در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نمای ساختمان مناسب ترین طرح را انتخاب کنند.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

امنیت درب ضد سرقت

امنیت در ساختمان از گذشته اهمیت بسیاری دارد و امروزه این اهمیت افزایش یافته است. تست و آزمایشات صورت گرفته بر روی کرکره برقی ضد سرقت ثابت کرده که میزان ایمنی این درب ها به قدر بالا است که امکان ورود اشخاص ناشناس و متفرقه به داخل ساختمان وجود ندارد. کرکره برقی ضد سرقت با استفاده از ریموت باز و بسته شده و از نیروی برق استفاده می کند. قیمت کرکره برقی ضد سرقت تضمین کننده ایمنی و امنیت ساکنین می باشد به همین دلیل با پرداخت آن می توانید رفاه و آسایش خود را افزایش دهید.

مقاومت بالا

قیمت کرکره برقی ضد سرقت تحت تاثیر میزان مقاومت این محصول قرار دارد. این کرکره ها به قدری مقاوم و مستحکم است که می تواند در برابر سخت ترین ضربه ها نیز از خود مقاومت نشان داده و آسیبی نبیند. بنابراین شما برای سنجش قیمت کرکره برقی ضد سرقت باید میزان مقاومت آن را در نظر بگیرید.

برند کرکره برقی

در حال حاضر شرکت های متعددی در حال تولید کرکره برقی ضد سرقت هستند به همین دلیل شما با ورود به بازار شاهد برندهای مختلفی خواهید بود که خرید را برای شما سخت می کند. قیمت کرکره برقی ضد سرقت در هر یک از این شرکت ها متفاوت بوده و بر اساس کیفیت و مواد به کار رفته در ساخت آن ها تعیین می شود. جهت اطلاع از برترین برند کرکره برقی ضد سرقت با کهن درب تماس بگیرید.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت-کهن درب

تیغه کرکره برقی

همان طور که می دانید تیغه ها یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات کرکره برقی ضد سرقت است که تعیین کننده امنیت، میزان استحکام و مقاومت این کرکره ها می باشد. بنابراین نوع تیغه کرکره برقی تاثیر مستقیم و بسیار زیادی بر روی قیمت کرکره برقی ضد سرقت دارد. تیغه های پلی کربنات یکی از ایمن ترین تیغه های کرکره برقی است که بالاترین ایمنی را دارد و در برابر گلوله، فشار و حتی ضربات پتک نیز مقاوم می باشد.

موتور کرکره برقی

موتور کرکره های برقی از جمله مواردی است که تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت کرکره برقی ضد سرقت می گذارد. کرکره های برقی از دو نوع موتور تولید شده است. نوع موتور و قدرت آن بر اساس دهانه ورودی، وزن درب و میزان تردد تعیین می شود.

خرید کرکره برقی ضد سرقت

در خرید درب های ضد سرقت مهم ترین ملاک قیمت کرکره برقی ضد سرقت می باشد. کیفیت و میزان استقامت و استحکام کرکره های برقی مواردی است که در هنگام خرید این محصول باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. کهن درب یکی از نمایندگان مجاز انواع کرکره برقی ضد سرقت در ایران است که محصولات خود را به سایر شهرهای ایران ارسال می کند. تمامی کرکره های برقی موجود در این فروشگاه دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا بوده و اعتبار بالایی دارد. جهت سفارش تنها کافیست تماس بگیرید.

قیمت روز کرکره برقی ضد سرقت

قیمت کرکره برقی ضد سرقت به صورت روزانه در حال تغییر می باشد. بنابراین بسیاری از سایت ها و فروشگاه ها از درج قیمت ثابت و قطعی خودداری می کنند. نوسانات قیمت ارز و متغیر بودن مواد اولیه از جمله مواردی است که باعث تغییر قیمت کرکره برقی ضد سرقت می شود. به همین منظور شما جهت استعلام قیمت کرکره برقی ضد سرقت می توانید با کارشناسان فروش کهن درب تماس بگیرید تا لیست قیمت روز این محصول را به شما اعلام کنند.

نکته پایانی

قیمت کرکره برقی ضد سرقت بر اساس ویژگی ها و مزایای آن تعیین می شود. این کرکره ها به خوبی می توانند کیفیت و ایمنی ساختمان شما را تضمین کنند و مانع از نفوذ دزد و سارق به داخل ساختمان شوند. کرکره برقی ضد سرقت انواع مختلفی دارد که جهت آشنایی بیشتر با آن ها می توانید با کهن درب تماس بگیرید.

سوالات متداول قیمت کرکره برقی ضد سرقت

نوع برند کرکره برقی، میزان مقاومت، نوع تیغه کرکره برقی و نوع موتور استفاده شده از عوامل و فاکتورهایی هستند که بر روی قیمت کرکره برقی ضد سرقت تاثیرگذارند.

شما باید در کنار پرداخت قیمت کرکره برقی ضد سرقت باید هزینه ای را نیز بابت نصب آن پرداخت کنید. در صورتی که شما محصول مورد نیاز خود را از کهن درب خریداری کنید نه تنها قیمت کرکره برقی ضد سرقت برای شما ارزان تر محاسبه می شود، بلکه هزینه نصب پایین تری نیز برای شما برآورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *