کرکره رول گیتر

این تیغه ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و با مفتول های فولادی آبکاری شده و با روکش استیل ساخته شده است . تیغه های رول گیتر ضد برش می باشند و در انتهای تیغه دارای قرقره هایی تفلونی می باشند که از دو طرف داخل ریل قفل می شوند و امکان خروج کرکره از ریل مخصوص 10 سانتی متری که در انتها مهار شده است را حتی با ضربه شدید را نمی دهد .

تیغه های رول گیتر از لحاظ امنیت در بین تیغه های کرکره اتوماتیک با فاصله ی بسیار زیاد در صدر قرار دارد . طراحي مدرن شهری و اهمیت امنیت آن، مهندسان و طراحان شركت های معتبر سازنده درب های اتوماتيک را بر آن داشت تا با چالش ساختن كركره های زيبا و ظريف ، در عين حال با ضريب امنيت بالا رو به رو شوند كه در اين ميان شركتهای اروپایی بویژه شرکت آلماني BOTHE HILD از موفق ترین توليد كنندگان اين گروه از درب ها هستند . گذشته از اینکه ساخت كركره رول گيتر سالها در انحصار خودشان بود ، که این امر و همچنین هزینه های بسیار زیاد نیروی کار در اروپا این محصول را برای بازار ایران بسیار گران و دور از دسترس می نمود . متخصصین ایرانی پس از 3 سال تحقیق و پژوهش، در سال 1388 موفق به تولید تیغه رول گیتر شدند که پس از اتمام مراحل كيفي ، با افتخار عرضه آن به بازار ایران در سطح کلان آغاز شد .
شایان ذکر است صد در صد قطعات این درب در ایران تولید می شود و افتخار ما این است که محصول نهایی تولید شده از نظر کیفیت با نمونه آلمانی کاملا برابری می کند و قیمت تمام شده آن 60 تا 70 درصد پایین تر از نمونه ی آلمانی می باشد .

تیغه رول گیتر برای مغازه هایی که کرکره قدیمی خود را نسبت به تیغه کرکره آلومینیومی مقاومتر می دانند و به لحاظ امنیت ترس از عوض کردن کرکره قدیمی خود دارند بهترین جایگزین می باشد . تیغه رول گیتر از پلیس پیش گیری امنیت تاییدیه دارد و از لحاظ امنیتی در بین انواع تیغه کرکره در رتبه ی اول قرار دارد .

از این تیغه ها می توان در ورودی بانكها ، موسسات مالی و اعتباری ، مراكز تجاری و اداری ، طلافروشي ها ، صرافی ها و كليه اماكن حساس با سطح امنيتي بالا یا بسیار بالا استفاده کرد .

قابل ذکر است کلیه ی اجزای تشکیل شده کرکره رول گیتر همانند کرکره برقی می باشد با این تفاوت که نوع تیغه متمایز می باشد و تیغه به صورت رول شده پای کار می آید و به دلیل وزن بالای تیغه رول گیتر باید از موتورهای با نیوتن بالاتری که جوابگوی این مقدار وزن است استفاده کرد .

مشخصات فنی رول گیتر امنیتی

1- بالاترين ضريب امنيت به دليل وجود شبكه مفتولي که از میلگرد فولادی 12 با روکش استیل 16 ساخته شده اند

2- بالاترين مقاومت در برابر كشيدگي و ضربه ، به دليل استفاده از ريل های مخصوص لبه 10 بسيار محكم و قرقره های تفلونی ( ریل قابلیت تغییر به اندازه های 8 و 6 سانتی متری را برای دهنه های کوچک دارا می باشد )

3- تیغه ها تماما ساخت ایران می باشد و از مواد درجه 1 برای ساخت محصول نهایی استفاده شده است .

4- دارای قفل قرقره ای در انتهای مفتول های فولادی و ریل آهنی 10 سانتی متری جهت ایستادگی درب در مقابل ضربه بسیار شدید و کشش

 

5- بالاترين حد مقاومت در برابر نفوذ ، به دليل وجود تعداد زياد اتصالات بسيار محكم و مقاوم که رول گیتر را نفوذ ناپذیر نشان می نماید .

6- مناسب برای نصب در محل های بیرونی exterior همچنین تیغه ی انتهایی پروفیل 60*20 می باشد .

7- وزن تقریبی تیغه رول گیتر ساخت شرکت نوین گیت 18 تا 20 کیلوگرم در هر متر مربع به تضمین می باشد که توسط لوله استیل پوشانده شده و این تیغه را از هر نظر امنیتی می کند .

8- این تیغه ها در درجه حرارت 70+ تا 30- درجه سانتیگراد قابل استفاده می باشند . همچنین از تیغه های رول گیتر می توان برای دهنه های کوچک همانند کرکره پنجره ها و دهنه های با عرض یا طول بسیار بزرگ همانند ورودی کارخانه ها یا سوله های بزرگ استفاده کرد . ابعاد به اندازه ی درب شما ساخته شده و محدودیتی برای ساخت وجود ندارد .

9- با توجه به فضای خالی میان تیغه ها و مشبک بودن تیغه های رول گیتر امکان نصب این گونه دربها در فضاهای بادگیر با وزش بادهای با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را دارا می باشند .

10- پايه ها و محور کرکره رول گیتر از جنس آهن می باشد .

11- تركيب مطلوب تأمين بالای امنيت ، در عين حال تهويه مناسب هوا و نورگیری از امتیازات کرکره رول گیتر مي باشد .

12- تیغه های رول گیتر ضد برش است و با قرقره هایی طراحی شده که از دو طرف داخل ریل قفل می شوند و امکان خروج درب از ریل حتی با ضربه ی شدید را می گیرد .

13- با استفاده از این تیغه ها می توان ویترین مغازه را در هنگام شب زمانی که کرکره پایین می باشد با نورپردازی به معرض نمایش گذاشت و خود تبلیغی برای فروشگاه محسوب می شود .

14- اين مفتول ها به وسيله اتصال های آهنی بسیار مقاوم به هم متصل مي شوند و دارای تاییدیه از پلیس پیشگیری و امنیت را دارا می باشند .

15- قابلیت بازدید از نمونه کارهای اجرا شده در سطح کشور برای انتخاب درست و راحت تر

این موتورهای با کیفیت بالا قابل قیاس با موتورهای چینی نمی باشند . اجزای تشکیل دهنده ی موتورهای آلمانی به صورت مجزا می باشند و متعلقات آن مثل (یاتاقان، میل ترانس پولکی و پایه …) باید به صورت جداگانه تهیه و خریداری شود ، در صورتی که موتورهای چینی به صورت پک کامل می باشند و متعلقات آن (یاتاقان،میل ترانس پولکی و پایه …) به صورت کامل در بسته بندی وجود دارد .

خلاص کن موتور های آلمانی به صورت هندلی می باشد که در هنگام خرید بر روی موتور قرار دارد . امکان استفاده از خلاص کن زنجیری در موتور های آلمانی نیز هست که باید به صورت جداگانه تهیه شود . از برند های معروف موتور آلمانی می توان به الرو (ELERO) ، بکر (BECKER) و جی اف ای (GFA) اشاره کرد .

از انواع موتورهای GFA آلمان می توان به موتور گیربکسی 250 نیوتن ، 400 نیوتن ، 550 نیوتن ، 650 نیوتن و 250 و 400 نیوتن سرعتی اشاره کرد . لازم به ذکر است قدرت موتورهای آلمانی واقعی می باشد و  بر خلاف موتورهای چینی موجود نیاز به درنظر گرفتن مقدار دوبل توان برای کرکره اتوماتیک نمی باشند .

سرعت باز و بسته شدن موتور های آلمانی نسبت به چینی بسیار بالا و بی صدا می باشد . موتورهای آلمانی از قیمت بالاتری نسبت به موتورهای چینی برخوردار می باشد و در پروژه های متداول استفاده از آنها توجیه اقتصادی ندارد و تنها در پروژه های خاص که قیمت آن ملاک نباشد می توان استفاده کرد .