آخرین مقالات
قیمت-کرکره-پلی کربنات-شفاف
کرکره پلی کربنات شفاف از مواد محکمی ساخته‌شده‌است که برای مدت طولانی دوام می‌آورد و می‌تواند خدمات ثابتی را در طول سال‌ها ارائه دهد. این محصولات سازگار با محیط زیست است و به عنوان راه‌حل‌ مقرون به صرفه برای انواع تجاری و مسکونی شناخته می‌شود. کیفیت محکم کرکره پلی کربنات شفاف ناشی از مواد اولیه با کیفیت بالا مانند پلی کربنات، گرانول پلی کربنات، مهار کننده های UV و… است که طول عمر محصولات را افزایش داده و پایداری بیشتری را به ارمغان می‌آورد. همچنین برای به دست آوردن قیمت کرکره پلی کربنات شفاف باید معیار های مختلفی را در نظر گرفت. این محصول دارای مقاومت در برابر ضربه است که می‌تواند در برابر باد، باران، طوفان و تگرگ مقاومت کند. کرکره پلی کربنات بسیار آسان نصب می‌شود و دارای طیف وسیعی است و بسته به نیازهای خاص شما در رنگ‌ها، سبک‌ها، طرح‌ها، اشکال و متریال‌های مختلف قابل دسترسی است. این محصولات عایق صدا هستند و ضد آب نیز هستند. کرکره پلی کربنات شفاف ضد حریق بوده و مقاومت در برابر درجه حرارت بالاتری دارد که اجازه ورود گرما را نمی‌دهد. این محصول در هتل‌ها، آپارتمان‌ها و خانه‌ها قابل استفاده است. در ادامه به طور مفصل پیرامون این وسیله و نحوه تعیین قیمت آن سخن به میان خواهد آمد. آنچه در این مقاله می‌خوانیم.
کرکره پلی کربنات شفاف

کرکره پلی کربنات شفاف چیست؟

کرکره پلی کربنات شفاف با ضخامت ۳ میلی متر و ارتفاع ۱۰۰ میلی متر و عرض ۳۳۰ میلی متر، با پروفایل‌های گرد به بالا و پایین حرکت می‌کند. این کرکره‌ها در لولاهای آلیاژی آلومینیومی اکسترود شده توخالی به شکل بیضی شکل بالا و پایین، با ارتفاع ۳۰ میلی متر و عرض ۱۶میلی متر با درپوش‌های انتهایی نایلونی برای قفل شدن حرکت محوری حرکت می‌کنند. دنده‌های تقویت‌شده در داخل لولا استحکام ضربه بالایی را ارائه می‌دهند و انحراف پانل‌ها را بسیار بیشتر از سایر طرح‌های معاصر کاهش می‌دهد. برای ایجاد عملکرد بی صدا و بدون مشکل، کمربندهای نایلونی در لبه پرده‌ها پیچیده شده است. نرده‌های استاندارد راهنما با استفاده از سیم پیچ فولادی گالوانیزه ضخامت ۳ میلی‌متر به پروفایل U شکل متصل می‌شوند.

ریل‌های راهنمای آلومینیومی با ضخامت ۳ میلیمتر و ۷۵ میلی متر در ۷۵ میلی‌متر را می‌توان به عنوان یک گزینه با نوارهای آب و هوایی PVC تهیه کرد. نوار پایینی یک پروفایل آلومینیومی L شکل است که از آلیاژ آلومینیوم اکسترود شده‌ی سنگین، ساخته شده است که ارتفاع و عرض آن ۶۰ میلی‌متر است. قسمت پایین نوار دارای شیارهایی برای آب بندی PVC به عنوان عایق آب و هوا است. جعبه کرکره از دو ورق فولادی سنگین با ضخامت ۴ تا ۷ میلی‌متر با توجه به اندازه شاتر ساخته‌شده‌است. با استفاده از پنج بخش توخالی فولادی ۵۰ میلی‌متر در ۲۵ میلی‌متر، به هم متصل شده است.

دو زاویه فولادی ضخامت ۵۰ میلی‌متر در ۵۰ میلی‌متر در ۴.۵ میلی‌متر با سوراخ‌های ثابت شکافی با صفحات انتهایی جوش داده می‌شوند تا جعبه کرکره را به سازه ساختمان ثابت کنند. روکش‌های جعبه کرکره از ورق‌های فولادی زینکالوم به ضخامت ۰.۸ میلی‌متر ساخته‌شده‌اند و لبه‌های آن تا شده و از استحکام کافی برخوردار هستند.

قیمت کرکره پلی کربنات شفاف

قیمت کرکره پلی کربنات شفاف

با توجه به تنوع بالای این محصول و فراگیری استفاده از آن نمی‌توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظرگرفت، به همین خاطر باید شاخص‌های مختلفی را در نظر گرفت. در کل اگر بررسی برای تعیین قیمت توسط یک تکنسین متخصص و کارشناس خبره در این زمینه صورت بگیرد، می‌توان بودجه مورد نظر را به طور ثابت مشخص کرد. مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت پلی کربنات شفاف عبارتند از:

  • اندازه شاتر

هرچه طول و عرض شاتر بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

  • عایق بندی

کرکره پلی کربنات شفاف چه به صورت عایق‌بندی و چه به صورت ساده می‌توان تهیه کرد. منظور از عایق بندی نیز عایق‌هایی مانند نانو است که برای جلوگیری از کثیف‌شدن آن به کار می‌رود

  • مارک‌های کرکره

این نوع کرکرها مارک‌های متفاوتی دارند، و معمولاً قیمت مارک اروپایی بیشتر از مارک های دیگر است. البته طی چند سال اخیر با توجه به ورود جدی‌ترشرکت‌های ایرانی به این صنعت شاهد ورود پلی کربنات‌ شفاف ساخت داخل نیز در بازار ایران هستیم.

قیمت-کرکره-پلی کربنات-شفاف


برای خواندن مطالب درمورد کرکره برقی فولادی ضد سرقت میتوانید:

انواع کرکره پلی کربنات شفاف
  • ارتفاع و ضخامت تیغه کرکره

تیغه کرکره پلی کربنات ضخامت‌های متفاوتی بین ۳ تا ۶ میلی‌متر دارند. هرچه ضخامت تیغه بیشتر باشد، استحکام آن نیز بیشتر است، بنابراین کرکره‌هایی با تیغه‌های ضخیم‌تر، گران‌تر هستند.

انواع کرکره پلی کربنات شفاف

در طی سال‌های اخیر استفاده از کرکره پلی کربنات شفاف رواج زیادی یافته و بسیاری از صاحبان کسب و کار و مشغل مختلف و همچنین شهروندان مناطق مسکونی رغبت زیادی به این وسیله پیداکرده اند. در خصوص ویژگی‌ها و چرایی تمایل به استفاده از این وسیله، در ادامه مفصل صحبت خواهد شد. در میان مدل‌های این مختلف این محصول، عرضه دو نوع آن به بازار با موفقیت بیشتری نسبت به سایر انواع مختلف این محصول روبرو بوده‌است. در اینجا نیز به همین دو مورد اشاره می‌شود تا خریدارانی که قصد تهیه این محصول را دارند، مسیری مشخص را در ذهن خود داشته باشند. لازم به ذکر است که از موارد نام‌برده چه در فضای داخلی و چه در فضای بیرونی می‌توان استفاده کرد. مهم‌ترین انواع کرکره پلی کربنات شفاف عبارتند از:

  • کرکره پلی کربنات شفاف یک تکه

همانطور که از نام این محصول مشخص است، این نوع کرکره تنها از یک بدنه و چارچوب تشکیل شده‌است و با توجه به دوام بالا، بیشتر در شرکت‌های تجاری مورد استفاده قرارمی‌گیرد. البته لبه‌های این وسیله ممکن است از دو یا چند لایه مختلف تشکیل شده‌باشند و معمولا از آهن یا آلومنیوم ساخته می‌شوند. معمولا از آهن ضد زنگ برای دوام بیشتر در ساخت این محصول استفاده می‌شود اما با توجه به سبکی و مقاوم‌تر بودن استیل، از این ماده در ساخت این وسیله نیز استفاده می‌شود.

  • کرکره پلی کربنات شفاف صیقلی

در ساخت این محصول، کامپوزیتی از متریال‌های مختلف و پلی کربنات با خاصیت عایق نانویی به کار می‌رود که باعث دوام بالای این محصول می‌شود. جدای از دوام بالا، این محصول در رنگ آمیزی‌های مختلف مانند آبی، دودی، برنزی و شفاف ارائه می‌شود.

ویژگی کرکره پلی کربنات شفاف

قیمت-کرکره-پلی کربنات-شفاف-کهن درب

ویژگی کرکره پلی کربنات شفاف

دو شاخصه اصلی این وسیله، شفافیت و امنیت بالا است. به همین دلیل یکی از عمده‌ترین موارد استفاده از این وسیله ویترین مغازه‌ها است، جایی که به هردو مورد اشاره شده، نیاز است. کرکره پلی کربنات شفاف نمای شیکی به محل مورد استفاده می‌دهد و به همین دلیل این وسیله می‌تواند در جلب نظر مشتری نیز تا حدودی موثر باشد. مهم‌ترین ویژگی کرکره پلی کربنات شفاف عبارتند از:

  • نمای دید خیره کننده

شفافیت این محصول کمتر از شفافیت آینه نبوده و با توجه به انعکاس بی‌نظیر نور، مخصوصا نور داخلی مغازه یا ویترین، زیبایی خاصی به محل نصب کرکره پلی کربنات شفاف داده می‌شود. در کل مقایسه میان مدل شیشه‌ای و پلی کربناتی، نوع پلی کربناتی حدودا ۸۰% تا ۹۰% پرتوهای نوری را از خود عبور می‌دهد.

  • امنیت تضمین شده

تصور غالبی که در خصوص کرکره پلی کربنات شفاف وجود دارد این است که این وسیله به راحتی شکسته و خرد می‌شود. اما نکته جالب و تعجب‌ آور این است که این وسیله تا ۲۰۰ برابر قدرتمندتر از شیشه‌های معمولی است. این خاصیت باعث شده تا این وسیله به یک سد محکم در برابر ورود مزاحمان و مهاجمان تبدیل شود.


برای خواندن مطالب درمورد کرکره رولی میتوانید:

  • ماندگاری در آب و هوای مختلف

یکی از نگرانی‌های عمده در خصوص نصب این وسیله در آب و هوای غیرمعتدل و مخصوصا سرد، از کار افتادن اجزای داخلی این وسیله است که باعث می‌شود باز و بسته شدن آن با مشکل روبرو شود. در طی بررسی‌های انجام شده، ثابت شده است که این محصول می‌تواند در دمای ۴۰- تا ۱۳۰+ درجه سانتی‌گراد عملکردی یکسان داشته باشد.

  • ذخیره انرژی

کرکره پلی کربنات شفاف اجازه ورود گرما از خارج به داخل را نمی‌دهد وهمچنین از هدر رفتن انرژی و خارج شدن آن نیز جلوگیری می‌کند. قدرت ایزوله سازی این وسیله تا ۱۰ برابر بیشتر از شیشه‌های معمولی است و بسیاری از کارخانه‌های ساخت این وسیله بر همین ویژگی به عنوان اهرم قدرت و درآمدزایی استفاده می‌کنند.

  • انعطاف پذیری

می‌توان این وسیله را متناسب با هر نوع چارچوبی اندازه گیری کرد. البته ممکن است که شرکت‌های فعال در این حوزه، در وب سایت یا کاتالوگ خود قیمت برخی از اندازه‌های متداول این محصول را اعلام کنند، اما این موضوع به این معنی نیست که مشتری نمی‌تواند سفارش خاص و خارج از عرف داشته باشد. به همین دلیل این وسیله در شکل‌ها و اندازه های مختلف و سفارشی‌شده نیز تهیه می‌شود و تنها تفاوت، نرخ تعرفه‌ای است که از طرف شرکت به مشتری اعلام می‌شود. 

سوالات متداول قیمت کرکره پلی کربنات شفاف

کرکره پلی کربنات شفاف با ضخامت ۳ میلی متر و ارتفاع ۱۰۰ میلی متر و عرض ۳۳۰ میلی متر، با پروفایل‌های گرد به بالا و پایین حرکت می‌کند. این کرکره‌ها در لولاهای آلیاژی آلومینیومی اکسترود شده توخالی به شکل بیضی شکل بالا و پایین، با ارتفاع ۳۰ میلی متر و عرض ۱۶میلی متر با درپوش‌های انتهایی نایلونی برای قفل شدن حرکت محوری حرکت می‌کنند.

با توجه به تنوع بالای این محصول و فراگیری استفاده از آن نمی‌توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظرگرفت، به همین خاطر باید شاخص‌های مختلفی را در نظر گرفت. در کل اگر بررسی برای تعیین قیمت توسط یک تکنسین متخصص و کارشناس خبره در این زمینه صورت بگیرد، می‌توان بودجه مورد نظر را به طور ثابت مشخص کرد.

  • نمای دید خیره کننده
  • امنیت تضمین شده
  • ماندگاری در آب و هوای مختلف
  • ذخیره انرژی
  • انعطاف پذیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *