آخرین مقالات
کرکره‌های رول شاتر اغلب دارای ورقه‌های آلومینیومی یا فولادی هستند که به هم متصل شده‌اند، بنابراین برای مکان‌های متنوعی از مراکز صنعتی تا خانگی استفاده می‌شوند. کرکره رول شاتر را می‌توان برای نیازهای تخصصی مانند مقاومت در برابر آتش و طوفان استفاده کرد. آن‌ها در طیف وسیعی از محیط‌ها، از جمله فروشگاه‌های خرده فروشی، سوپرمارکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، بیمارستان ها و.. استفاده می‌شوند. کرکره‌های رول‌ شاتر همچنین می‌توانند عایق‌بندی‌شوند تا راندمان انرژی افزایش یابد. با وجود تمامی این محاسن، درک می‌کنیم که داشتن انتخاب درست از میان انواع آن‌ها بسیار سخت است، به همین دلیل، پیشنهاد می‌شود تا پایان همراه ما باشید، تا به تمامی نکات مهمی که نیاز است در خصوص این وسیله بدانید، اشراف کاملی پیدا کنید.
کرکره رول شاتر چیست

کرکره رول شاتر چیست؟

درها و پنجره‌های کرکره‌ای روشی عالی برای محافظت از اموال در خانه یا محل کار، در برابر باران و باد است. علاوه بر این، با داشتن یک کرکره رول شاتر در جلوی پنجره، از آن در برابر سرقت و خرابکاری محافظت می‌کنید. این وسیله را می‌توان برای حوزه‌ها و کاربردهای مختلف مانند درهای گاراژها، مدارس، ورودی آشپزخانه‌های عمومی و بزرگ، انبارها و حتی مراکز امنیتی مانند زندان‌ها استفاده کرد. در برخی از کشورها مخصوصا ممالک صنعتی، به کرکره رول شاتر می‌تواند توسط مقامات محلی و ایالتی به عنوان بخشی از طرح‌های مزایای امنیتی، یارانه به مصرف کنندگان این محصول تعلق گیرد.

مناطقی که اغلب هوای نامناسب و نامساعد را تجربه می‌کنند، به صورت ویژه نیاز به کرکره رول شاتر دارند زیرا می‌توانند از پنجره‌ها و فضای داخلی ساختمان در برابر هرگونه آسیب احتمالی همچون بارش تگرگ محافظت کرده و به عنوان عایق حرارتی، مقاومت خوبی را از خود در برابر آتش نشان دهند. درواقع اگر در فضای داخلی از این وسیله استفاده شود، در صورت وقوع آتش سوزی، حریق به مناطق دیگر پخش نمی‌شود و همین مسئله فرصت کافی را برای اطفاء حریق فراهم می‌کند. نحوه کار کرکره رول شاتر نیز مشخص بوده و به صورت رول در استوانه ای که در بالای درب نصب می‌شود، قرار می‌گیرد و به همین دلیل فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

قیمت کرکره رول شاتر

قیمت کرکره رول شاتر؟

قیمت‌گذاری دقیق این محصول، تنها بعد از انجام مشاوره توسط کارشناس و تکنسین مربوطه در این زمینه امکان پذیر است. در فرایند مشاوره به چند عامل مهم و کاربردی اشاره می‌شود که فقط بعد از بررسی آن‌ها می‌توان به قیمت دقیقی در این زمینه رسید. مهم‌ترین عواملی که بر هزینه کرکره رول شاتر تأثیر می‌گذارند، عبارتند از:

  • میزان دوام و عملکرد

کرکِره رول شاتر عملکردهای متفاوتی را به ارمغان می‌آورد. این وسیله می‌تواند برای اهداف تزئینی، امنیت بیشتر یا محافظت در برابر عناصر مختلف مانند گرما، خاک، سنگ و موارد دیگر باشد. بنابراین، اگر در مکانی زندگی می کنید که طوفان های مکرر وجود دارد یا سایر اختلالات ناگهانی آب و هوایی وجود دارد، حتما به وسیله‌ای نیاز دارید در دراز مدت خوردگی پیدا نکند و با افت راندمان روبرو نشود.

  • مواد تشکیل دهنده

مطمئن‌ترین و بادوام‌ترین ماده برای ساخت این محصول فولاد است. استفاده از فولاد به طور کلی برای امنیت بیشتر استفاده می‌شود و می‌تواند گرانتر باشد. کرکرِه رول شاتر فولادی سنگین‌تر از سایر مصالح است و نصب آنها نیز صبر و حوصله بیشتری را نسبت به سایر انواع این محصول می‌طلبد. دیگر ماده‌ای که در ساخت این وسیله از آن استفاده می‌شود PVC است. کرکره ساخته‌شده از PVC ، مقاوم در برابر ضربه بوده و با دوام است. این کرکره‌ها محکم‌تر از انواع آلومینیومی هستند، با این حال، برای حفاظت در برابر آتش سوزی مناسب نیستند. جدای از این دو مورد پر مصرف‌ترین ماده‌ای که برای ساخت این وسیله استفاده می‌شود، آلومینیوم است، زیرا برای مقاصد مختلف مانند عایق، بهره‌وری انرژی و حتی اهداف تزئینی نیز مناسب هستند.

  • اندازه کرکره

اندازه کرکره غلتکی نیز تأثیر زیادی بر هزینه دارد و هرچه اندازه بزرگتر باشد به همان میزان، قیمت نیز افزایش می‌یابد.


برای خواندن مطالب درمورد اجاره کرکره پلی کربنات کرج میتوانید:

خرید کرکره رول شاتر

خرید کرکره رول شاتر؟

برای اطلاع از نمایندگی‌های شرکت‌های خرید و فروش کرکره رول شاتر کافیست جستجوی ساده‌ای در صفحات مجازی و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی داشته باشید، چرا که تخصصی بودن تمامی مراحل نصب و تعمیر کرکره رول شاتر از یکسو و تعدد بالای شرکت‌های ارائه دهنده این گونه خدمات از سوی دیگر، لازم است برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت خدمات ارائه شده به شرکت‌هایی که در این زمینه خدمات ارائه می‌کنند، مراجعه شود و پیشنهاد می‌شود در صورت امکان از مراجعه به افرادی که صرفا به صورت شخصی در حال ارائه خدمات در این زمینه هستند، پرهیز شود.

یکی از بزرگترین مزیت‌های انتخاب کمپانی‌ها به جای اشخاص، مناسب‌تر بودن نرخ‌ها و تعرفه‌ها است چرا که تمامی امورات، از ابتدای نهایی کردن خرید تا امورات مربوط به نصب، تعمیر و عیب‌یابی کرکره رول شاتر، نرخ مخصوص خود را داشته و به دلیل وجود صنف، سندیکا و اتحادیه‌های مربوطه، خدمات با نرخ‌های مصوب به مشتریان ارائه می‌شود. جدای از این موارد همانطور که اشاره رفت، شرکت‌های فعال در این حوزه راحت‌تر می‌توانند در دسترس قرار بگیرند و همچنین به دلیل دریافت خدمات پس از فروش بهتر و مشاوره تخصصی و رایگان پیش از خرید، پیشنهاد می‌شود که حتما قبل از نهایی کردن خرید، با واحد فروش شرکت مربوطه، تماس گرفته و مشاوره لازم دریافت شود. برای اطمینان حاصل کردن از معتبر بودن فروشگاه اینترنتی نیز حتما از مجهز بودن فروشگاه به اینماد (نماد نشان الکترونیکی) مطمئن شوید.

رول-شاتر-کهن درب

انواع کرکره رول شاتر

انواع کرکره رول شاتر؟

تنوع بالای این محصول باعث بالا گرفتن رقابت میان شرکت‌های حاضر در این صنعت در بازار داخل و خارج شده‌است. در میان انواع مختلف این محصول، برخی از آنان از موارد مصرف بیشتری برخوردار هستند که برای جلوگیری از روده درازی و همچنین دادن آدرس درست به مخاطبان، تنها به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود. مهم‌ترین انواع کرکره رول شاتر عبارتند از:

  • کرکره رول شاتر عایق‌بندی‌شده

اگر حفظ انرژی و حفاظت در برابر آب و هوا برای شما مهم است، کرکره‌های عایق‌بندی‌شده بهترین گزینه هستند. به عنوان یک امتیاز، در برابر سر و صدای شدید همچون سدی محکم عمل می‌کنند و سطح بالایی از امنیت را ارائه می‌دهند. صنایعی که تمایل دارند از کرکره رول شاتر عایق‌بندی‌شده استفاده کنند شامل انبارها، گاراژها، کارخانه‌ها و… است.

  • کرکره رول شاتر امنیتی

کرکره‌های امنیتی می‌توانند برای مصارف خانگی و تجاری استفاده شوند و اغلب در انواع آلومینیومی یا فولادی ارائه می‌شوند. این کرکره‌ها به طور کامل قادر به جلوگیری از سرقت و همچنین محافظت در برابر خسارت‌های مالی و خرابکاری هستند. کرکره‌‎های امنیتی به صورت فزاینده‌ای، زمانی را که مجرم برای ورود به ساختمان مسکونی یا اداری صرف می‌کند، افزایش می‌دهد و به همین دلیل برای ذخیره سازی، مراکز توزیع، گاراژها، انبارها و موارد دیگر ایده‌آل هستند.

  • کرکره رول شاتر حرارتی

کرکره رول شاتر حرارتی، برای حفاظت فضای داخلی در برابر حرارت بالا، در مکان‌هایی که افزایش درجه دما مورد نیاز است، استفاده می‌شود. این کرکره‌ها برای محافظت از داخل و خارج دهانه در برابر مواد قابل اشتعال و احتراق ساخته شده‌اند. این نوع از رول شاترها، هم برای خرده فروشی و هم برای صنایع مناسب هستند.

  • کرکره رول شاتر تجاری

کرکره‌های رول شاتر تجاری به صورت ویژه برای مکان‌های صنعتی و تجاری ساخته می‌شوند. آنها اغلب از فولاد گالوانیزه ساخته می‌شوند تا  در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده و خاصیت ضد آبی نیز داشته‌باشند. کرکره‌های رول شاتر تجاری بیشتر برای انبارها و نمای مغازه‌ها مناسب هستند.

  • کرکره رول شاتر صنعتی

کرکره‌های رول شاتر صنعتی می‌توانند در تمام اشکال و اندازه‌ها با سطحی براق تولید شوند، تا ظاهر حرفه‌ای و ایمنی لازم را حفظ کنند. آنها بیشتر برای مراکز خرید و ساختمان‌های بزرگ صنعتی مناسب هستند زیرا انعطاف پذیری بیشتری دارند و دارای طراحی با کیفیت بالا هستند و می‌توانند به صورت سفارشی شده، مطابق با نیاز مشتری طراحی شود. کرکره‌های صنعتی غالباً مجهز به سیستم‌های امنیتی هوشمند هستند تا از امنیت و حفاظت بالایی را به ارمغان آورند. آنها می‌توانند چه در فضای داخلی یا خارجی نصب شوند تا از خرابکاری یا دسترسی غیرمجاز جلوگیری شود.

ویژگی کرکره رول شاتر

ویژگی کرکره رول شاتر؟

بعد از بررسی تمامی موارد اشاره شده، باید به این نکته اساسی پرداخته شود که اصلا چرا باید از این وسیله استفاده شود؟. پاسخ این سوال در بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های کرکره رول شاتر مشخص می‌شود.

  • تأمین امنیت

بزرگترین مزیت استفاده از کرکرهِ رول شاتر این است که آن‌ها امنیت واقعی را برای خانه و محل کار شما ایجاد می‌کنند. کرکره‌های رول شاتر به گونه‌ای نصب می‌شوند که جدا کردن آن‌ها از محل نصب و چارچوب تقریباً غیرممکن است و سارقان حتی در صورت تلاش زیاد نیز قادربه انجام آن نیستند. آن‌ها به عنوان یک بازدارنده فیزیکی باورنکردنی در موارد تلاش برای شکستن عمل می‌کنند. در صورت استفاده از این وسیله، مطمئن هستید که مجرمین را دور نگه می‌دارید.


برای خواندن مطالب درمورد کرکره رول گیتر میتوانید:

  • عایق‌بندی قدرتمند

اگر می‌خواهید گرما یا سرما بیش از حد وارد خانه شما نشود، کرکره‌های رول شاتر، انتخابی عالی هستند زیرا در اکثر موارد به صورت عایق‌بندی‌شده به بازار عرضه می‌شوند. این وسیله نه تنها به عنوان عایق حرارتی بلکه به عنوان عایق صدا نیز استفاده می‌شوند.

  • قابلیت هوشمند سازی

با هوشمند سازی کرکره رول شاتر می‌توانید به راحتی از فاصله دور نیز نسبت به باز و بسته و کردن کرکره اقدام کنید و حتی اگر کرکره به صورت ساده و معمولی طراحی شده است، بازهم امکان هوشمندسازی آن در توسط شرکت‌های هوشمندسازی منازل نیز وجود دارد. ناگفته نماند که می‌توان از یک ریموت کنترل برای باز و بسته کردن همزمان چندین کرکره نیز استفاده کرد.

 

رول-شاتر-کهن درب

مقایسه کرکره رول شاتر با بقیه مدل‌های کرکره؟

این که آیا شما می‌خواهید در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید یا به محافظت موثر در برابر مزاحمان ناخواسته احتیاج دارید، کرکره های رول شاتر، هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهند، و راحتی بیشتر همراه با امنیت بالاتر را ارائه می‌دهند. کرکره‌های رول شاتر حتی سر و صدای بیرون و حشرات ناخواسته را نیز دور می‌کنند. این محصولات همچنین محافظت موثری در برابر آب و هوای بد ارائه می‌دهند. همین ویژگی‌ها سبب تمایز اصلی میان کرکره رول شاتر با بقیه مدل‌های کرکره است و تطابق ویژگی‌های این محصول، با خواسته اکثر مصرف‌کنندگان باعث شده تا صنعت کرکره رول شاتر به بازاری چند میلیارد دلای در دنیا تبدیل شود.

 کرکره رول شاتر در کجاها استفاده می شود؟

تقریبا هیچ محدودیت خاصی را نمی‌توان برای استفاده از این محصول تصور کرد. چرا که از مراکز و خدمات دولتی مانند آتش‌نشانی‌ها گرفته تا مراکز امنیتی، نیازمند استفاده از این وسیله هستند. چه در صنایع بزرگ و قدرتمند و چه در مناطق مسکونی و حتی آپارتمانی امکان استفاده از این وسیله وجود دارد. همین طیف وسیع استفاده از این محصول است که باعث افزایش استقبال به سمت این وسیله شده‌است.

نکته پایانی

در مقاله امروز تلاش بر این بود تا تمامی جنبه‌ها و زوایای مهمی که در خصوص  کرکره رول شاتر وجود دارد، مورد بررسی قرار گیرد تا آن دسته از افرادی که در اندیشه تهیه این محصول هستند، از اطلاعات کافی در این زمینه برخوردار باشند. در پایان از شما دوستان خواهشمندیم که اگر این مقاله برای شما مفید بود، ما را در بازنشر هرچه بهتر آن در صفحات مجازی یاری کنید و اگر از تجربه‌ی خاصی در زمینه استفاده از محصول بررسی‌شده، بهره‌مند هستید، خوشحال می‌شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

سوالات متداول کرکره رول شاتر

تقریبا هیچ محدودیت خاصی را نمی‌توان برای استفاده از این محصول تصور کرد. چرا که از مراکز و خدمات دولتی مانند آتش‌نشانی‌ها گرفته تا مراکز امنیتی، نیازمند استفاده از این وسیله هستند. چه در صنایع بزرگ و قدرتمند و چه در مناطق مسکونی و حتی آپارتمانی امکان استفاده از این وسیله وجود دارد. همین طیف وسیع استفاده از این محصول است که باعث افزایش استقبال به سمت این وسیله شده‌است.

درها و پنجره‌های کرکره‌ای روشی عالی برای محافظت از اموال در خانه یا محل کار، در برابر باران و باد است. علاوه بر این، با داشتن یک کرکره رول شاتر در جلوی پنجره، از آن در برابر سرقت و خرابکاری محافظت می‌کنید. این وسیله را می‌توان برای حوزه‌ها و کاربردهای مختلف مانند درهای گاراژها، مدارس، ورودی آشپزخانه‌های عمومی و بزرگ، انبارها و حتی مراکز امنیتی مانند زندان‌ها استفاده کرد. در برخی از کشورها مخصوصا ممالک صنعتی، به کرکره رول شاتر می‌تواند توسط مقامات محلی و ایالتی به عنوان بخشی از طرح‌های مزایای امنیتی، یارانه به مصرف کنندگان این محصول تعلق گیرد.

برای اطلاع از نمایندگی‌های شرکت‌های خرید و فروش کرکره رول شاتر کافیست جستجوی ساده‌ای در صفحات مجازی و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی داشته باشید، چرا که تخصصی بودن تمامی مراحل نصب و تعمیر کرکره رول شاتر از یکسو و تعدد بالای شرکت‌های ارائه دهنده این گونه خدمات از سوی دیگر، لازم است برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت خدمات ارائه شده به شرکت‌هایی که در این زمینه خدمات ارائه می‌کنند، مراجعه شود و پیشنهاد می‌شود در صورت امکان از مراجعه به افرادی که صرفا به صورت شخصی در حال ارائه خدمات در این زمینه هستند، پرهیز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *