آخرین مقالات
کرکره-پلی-کربنات-کهن درب
اهمیت و نقشی که کربنات در زندگی افراد ایفا می‌کند، کاملا حیاتی و بدون انکار است. از وابسته بودن زیست انسان‌ها برای درست عمل کردن اعضا و جوارح بدن گرفته تا آنچه که برای ساخت ابزارالات استفاده می‌شود، به ندرت اتفاق می‌افتد که ردپایی از کربنات و ترکیبات مختلف آن مشاهده نشود. یکی از پرکاربردترین این ترکیبات، پلی‌ کربنات شفاف است که نه تنها جای پای خود را مدت‌ها است در زندگی انسان‌ها بازکرده، بلکه با گذشت زمان همچنان بر اهمیت آن افزوده می‌شود. اگر قصد آشنایی صفر تا صدی را با این محصول دارید، حتما تا پایان مقاله همراه ما باشید.

نمایندگی پلی کربنات شفاف

پلی‌کربنات شفاف که از پانل‌های میکروسل تشکیل شده‌است، راه‌حل‌های مختلفی برای استفاده از نور طبیعی در محوطه‌های داخلی و خارجی که با معماری ساختمان همخوانی دارد را ارائه می‌دهد. مزایای استفاده از پلی کربنات مانند سبکی، خطوط تمیز، صفحات رنگی و ایجاد جلوه‌های نوری چه برای نما و  چه فضاهای داخلی و سقف‌ها با اندازه‌ها و ابعاد مختلف، طیف وسیعی از آزادی طراحی را ارائه می‌دهد. فناوری پانل‌های میکروسل نیاز به نور مصنوعی را کاهش می‌دهد و از یکنواختی در انتشار نور طبیعی جلوگیری می‌کند و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

درحال حاضر در ایران و بازارهای جهانی برندهای داخلی و خارجی زیادی مشغول فعالیت هستند و با یک جستجوی ساده در دنیای مجازی به راحتی می‌توان آن‌ها را یافت. در طی سالیان اخیر کیفیت پلی‌کربنات‌های ساخت داخل به شدت افزایش یافته و به جرئت می‌توان که کیفیت انواع ایرانی این محصول اگر بیشتر از مدل مشابه خارجی نباشد، کمتر نیست. به راحتی می‌توان با یک جستوجوی ساده و یک تماس تلفنی از مشاوره تخصصی نمایندگی‌های ارائه کننده این محصول بهره‌برد و از استعلام  قیمت روز نیز انجام داد

جدای از نمایندگی‌ها، هستند اشخاصی که به صورت شخصی، در بازار خرید و فروش این محصولات مشغول فعالیت هستند و به نوعی واسطه یا دلال به حساب می‌آیند و سعی می‌کنند به نام انجام مشاوره تخصصی رایگان، میان مشتریان و نمایندگی‌ها قرار بگیرند. برای پرهیز از مراجعه به یک واسطه حتما باید با خود شرکت ارائه‌کننده و یا نمایندگی‌های معتبر آن به صورت مستقیم تماس حاصل شود تا خریدار، پلی‌کربنات شفاف مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از شرکت تهیه کند تا خیال مشتری از بابت کیفیت خدمات دریافتی راحت باشد و سفارش خود را به قیمت منصفانه و نه بیشتر از کف بازار دریافت کند.

بهترین نمایندگی پلی کربنات شفاف

به جرئت می‌توان گفت که بهترین نمایندگی پلی‌کربنات شفاف، نمایندگی است که بتواند از صفر تا صد فرایند تهیه محصول، تا نصب آن در کنار مشتری باشد تا خریدار برای رفع نیاز خود به چند مرکز جداگانه مراجعه نکند. به همین منظور باید گفته که بهترین نمایندگی‌ها، کارگاه‌های تولیدی را در کنار مجموعه فروش و بازاریابی خود دارند و با داشتن زنجیره کامل ساخت، توزیع، فروش و نصب محصول، زمان تحویل سفارش به مشتری را به حداقل می‌رسانند.

کرکره-پلی-کربنات-کهن درب

البته این نوع از نمایندگی‌ها عمدتا در شهرهای بزرگ و صنعتی مشاهده می‌شوند و خریداران باید برای دسترسی به آن‌ها، به این شهرها مراجعه کنند یا سفارش خود را به صورت تلفنی به انجام برسانند. دیگر نکته مهمی که ثابت می‌کند یک نمایندگی می‌تواند در کار خود بهترین باشد، انجام انواع پروژه‌های مختلفی است که به آن‌ها محول می‌شود. چرا که استفاده از پلی کربنات شفاف در فضای داخلی و خارجی ساختمان‌ها براساس بازتاب و شرایط متغیر جامعه و محیط است. برای دستیابی به این هدف، از پلی کربنات با دوام و مستحکم که در تابستان، در برابر نور خورشید نفوذناپذیر است و از هدر رفت انرژی سرمایشی جلوگیری می‌کند و در زمستان با حفظ گرما درون ساختمان موجباب صرفه‌جویی در هزینه‌ها را فراهم می‌کند، استفاده می‌شود.

ممکن است برخی از نمایندگی‌ها زنجیره کامل تولید را داشته‌باشند اما تنها پلی‌کربنات‌هایی که با شریاط اقلیمی و جغرافیایی محل تولید سازگاری دارند، به بازار عرضه می‌کنند. به همین خاطر باید به عنصر حیاتی آب‌وهوا نیز توجه ویژه شود و حتما در حین انجام مشاوره درهمان ابتدا، در خصوص شرایط اقلیمی مشتری پرسش‌های لازم صورت گیرد تا مشخص شود که آیا قدرت انجام سفارش مشتری در توان نمایندگی مورد درخواست است یا خیر. جدای از این دو مورد برخی از نمایندگی‌ها توان انجام سفارشات صنعتی بالا را ندارند و به همین دلیل عمده تمرکز آنان بر روی رفع نیاز بخش‌های شهری و مناطق مسکونی است.

در یک کلام باید گفت که بهترین نمایندگی پلی کربنات شفاف، نمایندگی است که قادر باشد فارغ از صنعتی یا شهری‌بودن سفارش دریافتی، فارغ از حجم سفارش دریافتی و همچنین بدون توجه به محدودیت شرایط اقلیمی، عملا بدون هیچ محدودیتی نسبت به رفع نیاز مشتریان خود از ابتدای دریافت سفارش تا تولید و آماده سازی‌ آن و همچنین نصب تخصصی پلی‌کربنات شفاف، به مشتریان خود سرویس‌دهی لازم را انجام دهد.

کرکره-پلی-کربنات-کهن درب

ترکیبات پلی کربنات شفاف از چیست؟

پلی کربنات شفاف یک پلیمر سخت، بی‌شکل و شفاف با عملکرد بالا و تشکیل‌شده از گروه‌های عملکردی آلی است که توسط گروه های کربناته (–O– (C = O) –O–) به هم متصل شده‌اند و ترکیبی منحصر به فرد از خواص را ارائه می‌دهد. پلی کربنات رایج به عنوان یک پلاستیک مهندسی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود موارد مصرف بسیاری دارد. اگرچه ویژگی‌های پلی کربنات شبیه پلی متیل متاکریلات (PMMA ، اکریلیک) است، اما پلی کربنات، بسیار قوی‌تر است و در محدوده دمایی وسیع تری (نقطه ذوب: ۱۵۵ درجه سانتی گراد) قرار دارد و قیمت بالاتری نیز دارد. از آنجا که این محصول سازگاری بسیار خوبی با برخی از پلیمرها دارد، به طور گسترده ای در ترکیباتی مانند PC/ABS ، PC/PET ، PC/PMMA استفاده می‌شود.

برخی از کاربردهای رایج استفاده از آن شامل دیسک فشرده، کلاه ایمنی، شیشه ضد گلوله، لنزهای چراغ جلو اتومبیل، بطری‌های تغذیه کودک، سقف و… است. شاید این سوال پیش بیاید که آیا ترکیبات شیمیایی استفاده‌شده در پلی کربنات‌ها ضرری را متوجه محیط زیست نمی‌کند؟ در پاسخ باید گفت که همه‌ی کاربردهای پلاستیک پلی کربنات شفاف، ۱۰۰ درصد قابل بازیافت هستند و یکی از روش‌های بازیافت شیمیایی این است که در آن، پلی کربنات شفاف بازیافتی با فنل واکنش داده و مونومرهایی تولید می‌کند که برای پلیمریزاسیون بیشتر خالص می‌شوند تا چرخه ساخت این محصول مجدد از مواد بازیافتی آن انجام شود.

نکته پایانی

یقینا می‌توان مدعی‌شد که با توجه به خواص و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد این محصول، هزینه‌ای که برای آن انجام می‌شود یک سرمایه گذاری مطمئن محسوب می‌شود. توصیه اکید می‌شود که به هیچ‌وجه نباید خود را از مشاوره یک تکنسین مجرب در این زمینه محروم کنید، تا با ضررهای مالی ناخواسته و ناگهانی مواجه نشوید. در پایان از شما علاقه‌مندان به این موضوع خواهشمندیم که اگر این مقاله برای شما مفید بود، ما را در بازنشر هرچه بهتر آن در صفحات مجازی یاری کنید و اگر از تجربه‌ی خاصی در زمینه استفاده از پلی کربنات شفاف، بهره‌مند هستید، خوشحال می‌شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

درحال حاضر در ایران و بازارهای جهانی برندهای داخلی و خارجی زیادی مشغول فعالیت هستند و با یک جستجوی ساده در دنیای مجازی به راحتی می‌توان آن‌ها را یافت. در طی سالیان اخیر کیفیت پلی‌کربنات‌های ساخت داخل به شدت افزایش یافته و به جرئت می‌توان که کیفیت انواع ایرانی این محصول اگر بیشتر از مدل مشابه خارجی نباشد، کمتر نیست. به راحتی می‌توان با یک جستوجوی ساده و یک تماس تلفنی از مشاوره تخصصی نمایندگی‌های ارائه کننده این محصول بهره‌برد و از استعلام  قیمت روز نیز انجام داد

به جرئت می‌توان گفت که بهترین نمایندگی پلی‌کربنات شفاف، نمایندگی است که بتواند از صفر تا صد فرایند تهیه محصول، تا نصب آن در کنار مشتری باشد تا خریدار برای رفع نیاز خود به چند مرکز جداگانه مراجعه نکند. به همین منظور باید گفته که بهترین نمایندگی‌ها، کارگاه‌های تولیدی را در کنار مجموعه فروش و بازاریابی خود دارند و با داشتن زنجیره کامل ساخت، توزیع، فروش و نصب محصول، زمان تحویل سفارش به مشتری را به حداقل می‌رسانند

پلی کربنات شفاف یک پلیمر سخت، بی‌شکل و شفاف با عملکرد بالا و تشکیل‌شده از گروه‌های عملکردی آلی است که توسط گروه های کربناته (–O– (C = O) –O–) به هم متصل شده‌اند و ترکیبی منحصر به فرد از خواص را ارائه می‌دهد. پلی کربنات رایج به عنوان یک پلاستیک مهندسی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود موارد مصرف بسیاری دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *